een all-round

Contact Center

Het meest complete contact center van Nederland. Van campagne ontwikkeling en leadgeneratie naar de perfecte follow-up, die u kant-en-klare klanten, leden of donateurs oplevert. MYS Contact Center is meer dan een standaard callcenter. Wij hebben een open, persoonlijke en doelgerichte aanpak. En naast inbound en outbound gesprekken, behandelen wij ook e-mails, post en chatgesprekken.

Het contact center is 6 dagen per week open en heeft 75 seats. Onze agents en teamleiders zijn doorgewinterd op het gebied van donateurswerving. Zij weten hoe ze moeten verkopen en kunnen als geen ander klanten behouden, upgraden of terugwinnen. Door slimme koppelingen met onze online leadgeneratie kunnen wij werken met bijvoorbeeld een call-me-now button. Ook gebruiken wij de contact center rapportages direct om de leadgeneratie te optimaliseren.

telemarketing
…Écht contact is waardevol en schaars. Omdat wij oprecht betrokken zijn bij het doel van onze klanten kunnen we dit ook telefonisch overbrengen in onze telefoongesprekken en verdere communicatie.
Hoe wij werken

Wij mogen voor u aan de slag, wat is het proces?

1
Kennismakingsgesprek
Wij komen graag bij u langs om de campagne mogelijkheden met u te bespreken.
2
Voorstel
U ontvangt van ons een voorstel op maat. Zo weet u precies waar u aan toe bent en wat u van ons mag verwachten.
3
Creatie
Na akkoord op ons voorstel gaan wij voor u aan de slag. We gaan de campagne ontwikkelen en het belscript maken.
4
Training
Onze ervaren agents lezen zich in en worden volledig getraind op uw product of dienst.
5
Start campagne
U kent uw product of dienst het best! Daarom nodigen wij u graag uit aanwezig te zijn bij de kick-off.
6
Kant-en-klare klanten
Of leden, donateurs en afspraken. U zult uw klantenlijst in de aankomende weken snel zien groeien.
7
Optimalisatie
Wij duiken constant de cijfers in, door korte lijntjes kunnen we snel schakelen en de campagne direct optimaliseren.
8
Nurturing
Leads die niet meteen klant, lid of donateur van uw organisatie worden nemen wij mee in een nurturing traject. Hierbij bouwen wij via de e-mail en post meerdere contactmomenten met de lead in om deze vervolgens opnieuw na te bellen.
Wilt u meer weten?