Het uitbesteden van uw

Klantenservice

Als klanten, leden of donateurs zich hebben gebonden aan uw organisatie is het belangrijk om altijd bereikbaar te zijn. Door een goede service te bieden worden klanten, leden of donateurs loyaal aan uw organisatie. Naast een behoud campagne is een sterke klantenservice nodig om klanten te binden aan uw organisatie. Een klantenservice geeft uw bedrijf een professionele uitstraling. De agents van MYS Contact Center nemen altijd de tijd om vragen professioneel te beantwoorden.

WAAROM EEN KLANTENSERVICE BELANGRIJK IS VOOR UW ORGANISATIE

Een klantenservice is voor elk middelgroot tot grote organisatie enorm belangrijk, maar waarom? Service zorgt voor loyaliteit.

Het is belangrijk om service aan te bieden aan uw klanten, leden of donateurs naast het afgenomen product. Ook kunnen er vragen, opmerkingen of complicaties optreden bij uw klanten, leden of donateurs. Door in gesprek te gaan en service te verlenen lopen klanten, leden of donateurs niet weg bij uw organisatie.

WAAR HEBBEN UW KLANTEN, LEDEN OF DONATEURS BEHOEFTE AAN?

Elke organisatie heeft diverse klanten, van jong tot oud. Er ontstaat al snel een tweedeling op het gebied van behoefte bij een klantenservice. De jongere klanten vinden het makkelijker als een klantenservice snel een vraag kan beantwoorden via een chat of zelfs een appje. De oudere klanten hebben vaker de service behoefte aan mailcontact of telefonisch contact.

Door op verschillende communicatiekanalen service aan te bieden kunt u het gesprek aangaan en samen met uw klanten, leden of donateurs kijken naar een oplossing. Hierdoor wordt een klant loyaal aan uw organisatie.

Wij willen voor u het gesprek aan gaan!

FLEXIBELE KLANTENSERVICE

Klanten, leden of donateurs willen op elk moment contact kunnen opnemen met een klantenservice via diverse kanalen. Met de ruime openingstijden van ons callcenter en goed getrainde personeel kunnen wij uw klanten op een perfecte manier service bieden.

Wist u dat wij ieder communicatiekanaal kunnen opvangen? MYS Contact Center beschikt over een all-in-one klantenservice. Onze klantenservice agents zijn gespecialiseerd in de volgende services:

  • E-mails beantwoorden
  • Inbound & outbound telefoneren
  • Live chat functie
  • Social mediareacties bijhouden

Onze agents zijn niet alleen gespecialiseerd met veel services, ook zijn zij heel flexibel. Flexibel in het soort werk wat zij doen maar zij weten ook hoe zij met verschillende systemen moeten omgaan. Een klantenservice geeft uw bedrijf een professionele uitstraling, onze agents nemen altijd de tijd om het gesprek professioneel af te handelen.

 

RESULTAAT GOED IN BEELD

Wist u dat het ook voor een klantenservice belangrijk is om de Key Performance Indicators goed in beeld te hebben? U kunt nooit beginnen zonder goed ingerichte rapportages met de inzichten die u wil verkrijgen. Zo is het onder andere belangrijk voor een klantenservice om bij te houden hoeveel positieve en negatieve telefoontjes, mails en chats binnenkomen.

Met een goed ingericht systeem is alles in één oogopslag te zien.

 

WILT U UW KLANTENSERVICE UITBESTEDEN?

Zoekt u een betrouwbaar team om uw klantenservice op te vangen? Wij van MYS Contact Center zijn de perfecte one-stop-shop en werken hard voor u. Als geen ander weten wij wat het woord ‘service’ betekent. De behoeften van uw klanten, leden en donateurs staan bij ons centraal.

Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen op het gebied van service? Neem contact met ons op of kom op gesprek.

call center
…Het is belangrijk om service aan te bieden aan uw klanten, leden of donateurs naast het afgenomen product. Door op verschillende communicatiekanalen service aan te bieden kunt u het gesprek aangaan en samen met uw klanten, leden of donateurs kijken naar een oplossing. Hierdoor wordt een klant loyaal aan uw organisatie.
Wilt u meer weten?