vacature manager contact center
32-40 uur

Ben jij die besluitvaardige manager die structuur weet aan te brengen en teams motiveert naar de beste resultaten voor de klant? Neem dan nu contact op!

Manager Contact Center

Manager MYS Contact Center

het meest complete contact center van Nederland voor direct marketing campagnes; helpt organisaties met het ontwikkelen en uitvoeren van conversie-, en contactcampagnes! Dat betekent dat we inbound en outbound gesprekken voeren voor zowel commerciële klanten als goede doelen. Dit betreft bekende A-merken als ook minder bekende organisaties. Bij outbound ligt de focus op sales. Vanuit onze klantenservice behandelen wij e-mails, telefoontjes en chatgesprekken voor onze klanten. We zijn een laagdrempelige organisatie waarin iedereen elkaar kent en graag zijn beste beentje voorzet.

In de rol van Manager Contact Center
In de eerste plaats ben je verantwoordelijk voor alle resultaten op de vloer van het Contact Center. Je zorgt voor de dagelijkse aansturing van de teamleiders en supervisors. Je streeft naar een fijn en succesvol werkklimaat op het contact center en werkt samen met collega’s aan optimale prestaties voor onze klant. Je legt snel en gemakkelijk verbinding met directie, Business Information, Project Management, HR en Finance. Jouw verantwoordelijkheden samengevat:

  • Begeleiden en sturen van teamleiders op optimale planning en service levels campagnes;
  • Gesprekspartner opdrachtgevers m.b.t. voortgang van campagnes;
  • MT lid, optreden als sparring-partner en proactief informeren van directie;
  • Optimaliseren van werkprocessen en verzorgen interne-, en klantrapportagelijn;
  • Tijdig signaleren/oplossen van knelpunten in operationele activiteiten.

Wat breng jij met je mee?
Je bent een analytische manager die sterk is in het aanbrengen van structuur en die teams op een natuurlijke manier leidt. Je schakelt snel van operationeel-tactisch naar strategisch niveau en verliest het overkoepelende doel nooit uit het oog. Je bent besluitvaardig en hebt al veel ervaring in een vergelijkbare omgeving. Verder zoeken we in jou:

  • Een open, persoonlijke en doelgerichte werkhouding;
  • Tenminste een afgeronde HBO studie, of werkervaring op vergelijkbaar werk- en denkniveau;
  • Minimaal 5 jaar ervaring in een management rol, met aantoonbaar commercieel succes;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden in de Nederlandse taal (Engels is een pre).

Wat heeft de organisatie jou te bieden?
Naast een marktconform salaris met dito arbeidsvoorwaarden, werk je met bevlogen MYS Contact Center collega’s. We zijn trots op een zeer diverse organisatie als het gaat om gender, leeftijd, etniciteit, karakter et cetera. Als Manager Contact Center tref je een werkveld met veel verantwoordelijkheid en veel ruimte voor ontwikkeling.

enthousiast geworden?

Mail nu je cv en motivatie naar hr@myscontactcenter.nl en wij nemen direct contact met je op!

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

MYS Contact Center

Het meest complete contact center van Nederland voor direct marketing campagnes; helpt organisaties met het ontwikkelen en uitvoeren  van conversie- en contactcampagnes. In samenwerking met MYS Marketing.